مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 13:402015-04-26سياسي

در سال گذشته صورت گرفت ارسال 60 هزار شکایت مردمی به سازمان بازرسی کل کشور


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در سازمان بازرسی گفت: در سال گذشته بیش از 60 هزار گزارش مردمی داشتیم که نتیجه بررسی این گزارش ها در اصلاح امور کشور بسیار مؤثر بوده است.

- " از اصفهان، ناصر سراج ظهر امروز با بیان اینکه قوای سه گانه عزم خود را جزم کردند تا فرامین رهبر معظم انقلاب را اجرا کنند، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات معظم له مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، جلسات ستاد بازرسی به طور مرتب هر دو هفته یک بار تشکیل می شود و در حال حاضر قوه قضاییه در سطح عالی یعنی معاون اول، دادستان کل و رییس سازمان بازرسی در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارد.

وی با تاکید بر این نکته که با توجه حضور معاون اول رییس جمهور و نایب رییس مجلس در این جلسات می تواند گفت که حاکمیت عزم خود را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی جزم کرده است، افزود: دستگاه قضایی وظیفه دارد با مدیرانی که به وظایف خود عمل نمی کنند، برخورد کند و این کار را خواهد کرد چرا که مدیریت که به معنای ریاست نیست، بلکه مدیر یعنی مسئول و یک مدیر باید در حوزه مسئولیتی خود پاسخگو باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با طرح این سؤال که چرا بیش از 100 هزار میلیارد معوقه بانکی بدون ضمانت و وثایق لازم در کشور وجود دارد، گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال گذشته صورت گرفت ارسال 60 هزار شکایت مردمی به سازمان بازرسی کل کشور

در سال گذشته صورت گرفت ارسال 60 هزار شکایت مردمی به سازمان بازرسی کل کشور