مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 13:402015-04-26سياسي

تولیت مسجد مقدس جمکران: فعالیت های فرهنگی نیازمند مدیریت ثابت است


فعالیت های فرهنگی نیازمند مدیریت ثابت است.

- " از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان که در جلسه هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی سخن می گفت، اظهار کرد: براساس مصوبات، اعضا باید برای انتخاب عضو نهم هیئت امنا رأی دهند و همچنین دو عضو علی البدل نیز انتخاب شوند.

پس از سخنان تولیت مسجد مقدس جمکران، در مورد اعضای هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی رأی گیری شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو نهم انتخاب شد، همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیئت امنا انتخاب شدند.

در ادامه بررسی اساس نامه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی ادامه پیدا کرد و بندهایی از این اساس نامه که در جلسات قبل اصلاح شده بودند، قرائت شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت در فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: در زمینه فعالیت های فرهنگی نیازمند ثبات مدیریتی هستیم، زیرا فعالیت های فرهنگی، دیربازده بوده و زمانی بازدهی مناسبی دارند که عمیق شده باشند.

پس از نهایی شدن اساسنامه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به عنوان رییس هیئت مدیره ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت مسجد مقدس جمکران: فعالیت های فرهنگی نیازمند مدیریت ثابت است

تولیت مسجد مقدس جمکران: فعالیت های فرهنگی نیازمند مدیریت ثابت است