مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 13:002015-04-26اقتصادي

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 30 درصد تصادفات شیراز مربوط به کمربندی این شهر است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بنابر آمارها حدود 30 درصد تصادفات شیراز مربوط به کمربندی این شهر است، گفت: انتظار می رود رییس جمهور در سفر هیئت دولت به این استان کمک کند تا کمربندی جدیدی برای شیراز احداث شود.

- غلام مهدی حقدل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کمربندی شیراز در شرایط فعلی در دل شهر قرار گرفته و بیش از 30 درصد تصادفات و 10 درصد مرگ و میرهای این شهرستان مربوط به این کمربندی است که انتظار می رود دولت محترم در این سفر کمک کند تا کمربندی جدیدی برای شیراز احداث شود.

افزایش نرخ کرایه ها با هماهنگی مسئولان استان ابلاغ شد رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس با هماهنگی کامل مسئولان دولت در شهرستان و استان ابلاغ شده است، گفت: این که برخی مسئولان عنوان کرده اند افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در آستانه سفر رییس جمهور، نوعی کج سلیقگی بوده به شورا ارتباطی ندارد چراکه روند تصویب و بررسی این مصوبه از آذرماه سال گذشته شروع و اسفندماه به استانداری ارائه شده و دو هفته قبل آن را تایید کرده اند.

وی افزود: این مصوبه در هماهنگی کامل با نمایندگان دولت در استان و شهرستان به تصویب رسیده و از سویی باید در نظر گرفت که اگر در آستانه سفر رییس جمهور با اعتراض رانندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 30 درصد تصادفات شیراز مربوط به کمربندی این شهر است

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 30 درصد تصادفات شیراز مربوط به کمربندی این شهر است