مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 11:302015-04-26سياسي

امام جمعه چرام: سران استکبار در مقابل ملت ایران چاره ای جز تسلیم شدن ندارند


سران استکبار و در راس آمریکای جنایتکار باید بدانند در مقابل ملت عظیم ایران چاره ای جز تسلیم شدن ندارد و اگر بخواهد با ملت ایران دست و پنجه نرم کند، - " از چرام، حجت الاسلام جعفر طزری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حادثه طبس و شهدای این حادثه، اظهار کرد: حادثه طبس از چند منظر دارای اهمیت است که یادآوری آن امروز به درد مسئولان می خورد.

امام جمعه چرام اضافه کرد: حادثه طبس نشان داد که آمریکا دشمن شماره یک نظام اسلامی است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ خیانت و جنایتی کوتاهی نمی کند.

وی افزود: ملاحظه می شود که در حادثه طبس با اینکه مسئولان نظام هیچ اطلاعی از این جریان ندارند، مخفیانه به کشور ما نیرو وارد می کند تا بتواند جاسوسان خود را نجات دهد.

حجت الاسلام طزری تصریح کرد: دولت آمریکا به جای عذرخواهی به دلیل جاسوسی در کشور ما و به جای تحویل دادن شاه خائن، در یک اقدام مزدورانه در صدد حمله به جایگاه جاسوسان خود برای رهایی آنان است.

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه این عمل نشان داد که آمریکا در هیچ عصر و زمانی قابل اعتماد نیست و اعتماد بی جا به این دشمن شماره یک سادگی است، عنوان داشت: آنچه این حادثه را تبدیل به شکست برای آمریکا کرد، ایمان و اعتقاد بالای مردم به خداوند بود و خداوند در زمانی که مردم از این امر اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چرام: سران استکبار در مقابل ملت ایران چاره ای جز تسلیم شدن ندارند

امام جمعه چرام: سران استکبار در مقابل ملت ایران چاره ای جز تسلیم شدن ندارند