مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 11:252015-04-26سياسي

در مشهد برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت ولادت جوادالائمه(ع) اعلام شد


ویژه برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع) در مشهد اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی رجب پور اظهار کرد: حضرت جوادالائمه(ع) فرزند امام رضا(ع) هستند و ما مشهدی ها وظیفه داریم در ایام میلاد این بزرگوار بهترین و باشکوه ترین برنامه ها را در سطح شهر مشهد اجرایی کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی میلاد حضرت جوادالائمه(ع) از حدود دو هفته قبل، گفت: این ستاد با حضور تعدادی از هیئت های مذهبی و تشکل های مردم نهاد مشهد مقدس تشکیل شده و برخی نهادها همچون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و شورای اجتماعی محله سراب هم در اجرایی سازی برنامه ها با این مجموعه همکاری داشته اند.

رجب پور، مهم ترین برنامه این ستاد را گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) عنوان کرد و گفت: این برنامه از ساعت 20 سه شنبه در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در میدان شهدای مشهد آغاز می شود و نخستین بخش آن سخنرانی حجت الاسلام دهشت خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع) افزود: در ادامه این برنامه، حاضران با در دست داشتن شاخه های گل، به منظور عرض تبریک به بارگاه منور رضوی مشرف می شوند و در حرم مطهر هم طبق هماهنگی های به عمل آمده از ساعت 22 در مراسمی که در رواق مبارکه دارالهدایه برگزار می شود حضور به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مشهد برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت ولادت جوادالائمه(ع) اعلام شد

در مشهد برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت ولادت جوادالائمه(ع) اعلام شد