مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 11:152015-04-26اجتماعي

فارس گزارش می دهد آسمان خاکستری بر فراز پارک بعثت دزفول


پارک بعثت دزفول یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر است که در سالیان اخیر به دلیل کم توجهی ها از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

- " از خوزستان، پارک بعثت، پارکی تنها در شلوغی های شهر؛ شاید این بهترین جمله برای وصف وضعیت کنونی یکی از قدیمی ترین پارک های دزفول باشد که این روزها گردوغبار بی توجهی ها، عجیب بر سر و رویش خودنمایی می کند.

پارک بعثت دزفول که 27 سال از ساخت آن می گذرد از همان روزهای اول تاسیس به یکی از پرترددترین مکان های تفریحی شهر تبدیل شد و اهمیت آن به گونه ای پیش رفت که سال های متمادی اولویت اصلی مدارس برای اردوهای دانش آموزی، حضور مسافران در ایام مختلف سال و اجرای برنامه های متنوع شاد و فرهنگی بود، اما به قول معروف نو که آمد به بازار، کهنه میشه دل آزار ؛ چرا که توسعه پارک های شهر و روند رو به رشد تعداد آنها در کنار سواحل رودخانه دز و بالطبع گرایش توجهات به مکان های تازه احداث شده از سوی ارگان های متولی و حتی شهروندان سبب شد تا پارک بعثت که روزگاری به دلیل استقبال فراوان مردم جای سوزن انداختن در آن نبود، حال با مشکلات عدیده ای در پس این بی توجهی ها مواجه شود.

فرسودگی وسایل بازی موجود در پارک که در صورت تداوم فرسودگی می توانند حادثه ساز شوند، عدم توجه به نظافت محوطه پارک، عدم رسیدگی به فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آسمان خاکستری بر فراز پارک بعثت دزفول

فارس گزارش می دهد آسمان خاکستری بر فراز پارک بعثت دزفول