مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 10:152015-04-26حوادث

رییس پلیس آگاهی انتظامی همدان خبر داد دستگیری سارق سیم برق در همدان


رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری یک نفر سارق و کشف 16 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

- رضا زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی سرقت های متعدد سیم برق در سطح شهرستان همدان، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت سیم برق علاوه بر نارضایتی شهروندان، خسارات فراوانی را به شبکه توزیع برق و به تبع آن به بیت المال وارد می کند، مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان افزود: با تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی همدان، دستگیری سارقان سیم برق در اولویت کاری مأموران قرار گرفت که پس از تحقیقات به عمل آمده در نهایت یک نفر از سارقان سیم برق شناسایی و در حین سرقت دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: در بازجویی های فنی و پلیسی صورت گرفته، متهم ابتدا منکر قضیه سرقت شد اما با توجه به کشف مقادیری سیم برق مسی و آلات و ادوات بریدن سیم از منزل وی، چاره ای جز بیان واقعیت ندید و لب به اعتراف گشود.

زارعی با بیان اینکه متهم به 16 فقره سرقت در سطح شهر همدان اقرار کرد، گفت: با راهنمایی متهم و با حضور کارشناس حقوقی اداره برق استان تمام محل های سرقت مورد تأیید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی انتظامی همدان خبر داد دستگیری سارق سیم برق در همدان

رییس پلیس آگاهی انتظامی همدان خبر داد دستگیری سارق سیم برق در همدان