مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 08:102015-04-26اقتصادي

رییس آبفار بویراحمد عنوان کرد پیشرفت 35 درصدی مجتمع آبرسانی لوداب


رییس آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مجتمع آبرسانی لوداب با 15 میلیارد تومان 35 درصد پیشرفت داشته، گفت: این پروژه از طرح های مهم در دست اقدام است.

- علمدار آرمین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی به مناطق روستایی صورت گرفته به پروژه های عمرانی آبی بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته قریب به 20 پروژه داشتیم که تعدادی به بهره برداری رسیده و عده ای دیگر در دست اقدام است.

رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی بویراحمد از پروژه های در دست اجرای شهرستان را شامل پروژه های آبرسانی مله خمسیر، راهمالی، چین (لوداب)، فیروزآباد، چشمه چنار، شهنک سرسقاوه، چشمه گلی شهنیز، گوشه و مزدک، سپیدار، آبسردان و بلوط کاران (کبکیان) عنوان کرد.

آرمین به پروژه های آبرسانی به اتمام رسیده در بویراحمد اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به هفت چشمه، پرشکفت، زیلایی، دهنوی کاکان، خرم راه سیلاب وکلوار، پوله زیلایی و آبچندار گلال بوده است.

وی گذری به وضعیت پروژه های در دست اقدام آب و فاضلاب زد و گفت: مجتمع آبرسانی سپیدار با 200 میلیون اعتبار بوده که 100 میلیون آن دو درصد نفت و گاز بود و مابقی مربوط به ماده 10 و 12 بود که یک حلقه چاه آهکی با عمق 160 متر به منظور تقویت آب حفر شده و در صورت تامین اعتبار عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آبفار بویراحمد عنوان کرد پیشرفت 35 درصدی مجتمع آبرسانی لوداب

رییس آبفار بویراحمد عنوان کرد پیشرفت 35 درصدی مجتمع آبرسانی لوداب