مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 07:562015-04-26سياسي

فروع دین میدان بازی سیاسی نیست!


از معضلات جامعه ما یکی هم این است که همواره واقعیات در پس پرده ابهامات و کلی گویی ها باقی می ماند و آنچه در فضای عمومی جامعه منتشر می شود، صرفاً یک سری نکات تفسیربردار است.

- گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ـ حسن رشوند؛ از معضلات جامعه ما یکی هم این است که همواره واقعیات در پس پرده ابهامات و کلی گویی ها باقی می ماند و آنچه در فضای عمومی جامعه منتشر می شود، صرفاً یک سری نکات تفسیربردار است.

این معضل ممکن است به جهت ویژگی و طبیعت علوم انسانی در هر جامعه ای دیده شود ولی در جامعه ایران که دین وجه ممیزه خوب از بد و پاکی از زشتی است، اگر به درستی فهم نشود، چه بسا بن مایه اصلی حرکت یک ملت را با کژی همراه سازد و زمینه ساز بسیاری دیگر از معضلاتی شود که در کوتاه مدت مشکلات و معضلات دیگری را بر جامعه عارض کند.

تقریباً همه دولتی هایی که در طول دو دهه گذشته در ایران سکان اداره کشور را بر عهده داشتند با این مشکل یا بهتر است بگوییم با این معضل اساسی مواجه بوده اند که چگونه باید با برخی پدیده های ظاهری منکراتی جامعه برخورد شود؟ اصلاً دایره حقوق شهروندی در این قضایا تا چه میزان باز است و در کجاها باید با نگاه مضیق به پدیده های اجتماعی که بوی ساختارشکنی از آن استنشاق می شود، وارد شد؟ طبیعت دولت ها همواره این بوده است که جذم اندیشی در دستور کار باشد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروع دین میدان بازی سیاسی نیست!

فروع دین میدان بازی سیاسی نیست!