مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 ساعت 07:552015-04-26سياسي

ازدحام قزاق ها در صفوف رأی دهی+تصاویر


در ابتدای صبح روز رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان، مردم این کشور با حضور گسترده در شعب رأی دهی، حمایت خود را از روند جاری در کشور ابراز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس به آستانه، ساعاتی قبل رأی گیری انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری در قزاقستان کلیک خورد.

این مسئله در حالی است که بسیاری از مردم قزاقستان از ساعتی قبل از شروع رأی گیری در مقابل شعب اخذ رأی حضور یافته بودند.

در آستانه پایتخت قزاقستان خبرنگار فارس در کتابخانه مرکزی این شهر که یکی از شعب رأی گیری انتخابات بوده حضور یافت که تصاویر زیر توسط وی ضبط شده است.

در این انتخابات قزاق های حضور پرشوری را از همان ساعات آغازین رأی گیری به نمایش گذاشتند به طوری که صفوف طولانی در مقابل شعب رأی گیری ایجاد شده است.

پیشنهاد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان ابتدا از سوی مجمع خلق قزاقستان (که یک نهاد مشورتی در ریاست جمهوری است) مطرح گردید و سپس توسط مجلس نمایندگان و ریاست جمهوری قزاقستان تأیید شد.

در این انتخابات، به گفته دبیر کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان 9 میلیون و 610 هزار واجد شرایط رأی دهی هستند و حدود 1026 ناظر خارجی از سازمان ها و کشورهای مختلف منطقه و جهان و همچنین نمایندگان رسانه ها در روند انتخابات ریاست جمهوری ششم اردیبهشت حضور و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام قزاق ها در صفوف رأی دهی+تصاویر

ازدحام قزاق ها در صفوف رأی دهی+تصاویر