مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 23:002015-04-25سياسي

شهردار بنک خبر داد اجرای 13 پروژه عمران شهری در شهر ساحلی بنک


شهردار بنک از اجرای 13 پروژه عمران شهری در شهر ساحلی بنک خبر داد.

- حسین صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بنک اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و همه اعم از مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی و اتحاد در راستای موفقیت کشور گام برداریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

وی افزود: امسال به حول و قوه الهی، گره گشایی و خدمت به مردم هدف شهرداری شهر ساحلی بنک است و گام های خود را هر روز در رفع مشکلات و همدلی با مردم استوارتر برمی داریم و به فضل خدا در این مسیر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

شهردار بنک خاطرنشان کرد: امسال چند پروژه مهم و ارزشمند در شهر ساحلی بنک اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل این پروژه ها مورد تاکید است.

صفایی از اجرای 13 پروژه عمران شهری در شهر ساحلی بنک خبر داد و تصریح کرد: اجرای ساحل سازی بنک، تکمیل خیابان مسجد امام جعفر صادق (ع)، احداث بلوار شهدای گمنام بنک، ادامه خیابان یادگار امام و اجرای دیوار حفاظتی سد لودر بنک از جمله این پروژه هاست.

وی بیان کرد: زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر شهر بنک، اجرای بلوار غدیر شهر بنک، احداث میدان ورودی شهر بنک و تملک املاک خیابان 24 متری شهدای بنک نیز از دیگر پروژه های شهرداری ساحلی بنک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بنک خبر داد اجرای 13 پروژه عمران شهری در شهر ساحلی بنک

شهردار بنک خبر داد اجرای 13 پروژه عمران شهری در شهر ساحلی بنک