موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:262015-04-25اقتصادي

افزایش حقوق کارگران بیشتر از میزان تورم بود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال را از جمله بخش های فعالیت این وزارتخانه دانست و گفت: افزایش حقوق کارگران در دو سال گذشته بیش از تورم در جامعه بوده است.

- علی ربیعی عصر امروز در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی به فعالیت های سازمان بهزیستی که از نهادهای وابسته به وزارت تعاون است اشاره اظهار کرد: این سازمان خدمات مختلفی را به زنان سرپرست خانوار، سالخوردگان و کودکان بی سرپرست ارائه می کند.

وی بیان کرد: بخش مهمی از فعالیت های سازمان بهزیستی ارائه خدمات مختلف به معلولان است و در این خصوص نیز اقدامات قابل توجهی اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مسئله فقر غذایی در کشور بیان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سال گذشته 10 میلیون نفر که با فقر غذایی روبه رو بودند را شناسایی کردیم و در میان آنها بسته های غذایی توزیع شد.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر بخش های فعالیت این وزارتخانه دانست و ادامه داد: افزایش حقوق کارگران در دو سال گذشته بیش از تورم در جامعه بوده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: امیدواریم که وضع مردم نسبت به گذشته بهتر شده و فقر و رنج در جامعه کاسته شده و در نهایت نیز ریشه کن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارگران بیشتر از میزان تورم بود

افزایش حقوق کارگران بیشتر از میزان تورم بود