مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:252015-04-25فرهنگي

وزارت ارشاد کسی را ممنوع الکار نمی کند


مدیر دفتر موسیقی می گوید وزارت ارشاد هنرمند ممنوع الکار ندارد ولی برای دادن هر نوع مجوز از نهادها و مراجع ذیصلاح استعلام می گیرد و آنها تعیین می کنند فردی می تواند فعالیت کند یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در این گفتگو که بیشتر به حاشیه های مدیریتی وی در یکسال گذشته اختصاص داشت از حاشیه های فراوان ماجرای حضور کیتارو در تهران سخن گفت و بعد از آن از تلاش برای حضور یانی در ایران و آخرین اقدامات انجام گرفته پیرامون حضور این آهنگساز در کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

ارجمند ضمن اعلام افق های پیش روی دفتر موسیقی در فعالیت های موسیقایی کشور از تلاش برای ایجاد سالن های تخصصی تا اختلافات پیش آمده پیرامون دفتر موسیقی و خانه موسیقی گفت.

او در این مجال فرصتی پیدا کرد تا ضمن اشاره به ماجرای ممنوع الکاری هنرمندان و موسیقی زیرزمینی به نامه تند سهراب پورناظری و اظهارات تهمورس پورناظری واکنش نشان دهد و بگوید هیچ مشکلی با این دو برادر ندارد.

پیروز ارجمند در این گفتگو از دوست بیست و شش ساله اش حمیدرضا نوربخش و آرزوهای دست نیافتنی و یافتنی در حوزه موسیقی سخن گفت.

او در این گفتگو از خواننده رپی گفت که از مشهد برای دیدن او آمده بود و حرف های دیگری که در ذیل می خوانید:*آقای ارجمند ماجرای دیگری که محل بحث و جدل فراوانی میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد کسی را ممنوع الکار نمی کند

وزارت ارشاد کسی را ممنوع الکار نمی کند