مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 21:562015-04-25پزشكي

دانشجویان دانشکده بهداشت در انتظار پاسخ مسئولان هستند/ شعر طنز دانشجویی-بهداشتی


در پنجمین همایش هفته سلامت مشکلات و خواسته های خود به مسئولان ذی ربط را بیان کرده و امید داریم تا از سوی آنان پاسخی در خور جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و ایجاد شریط بهتر در بهداشت عمومی برای جامعه با تکیه بر دانشجویان این رشته را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی حسینی مقدم امروز در پنجمین همایش هفته سلامت که به همت بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار رازی این دانشکده برگزار شد بیان کرد: مشکلات بسیاری برای برگزاری این همایش پیش روی ما بود.

وی ضمن تشکر از ریاست دانشکده بهداشت و اساتیدی که در این همایش حضور یافته بودند گفت: ما انتظار داشتیم در هفته بهداشت از حضور کسانی که ارتباط مستقیمی با این حوزه دارند بهرمند شده و حمایت این دوستان را در کنار خود حس می کردیم.

این فعال دانشجویی به مشکلات دانشجویان دانشکده بهداشت اشاره کرد و گفت: در شعری که به این مناسبت در این همایش اجرا کردم تلاش شد تا اندازه ای به مشکلات موجود دانشجویان بهداشت در رشته های مختلف اشاره شود.

حسینی مقدم از روال اداری خسته کننده برگزاری همایش در دانشکده هاو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گلایه و افزود: برای برگزاری یک همایش مناسب و خوب باید روال ادارای بسیار سنگینی را پشت سر بگذاری که این موضوع در انجام کار تاخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشکده بهداشت در انتظار پاسخ مسئولان هستند/ شعر طنز دانشجویی-بهداشتی

دانشجویان دانشکده بهداشت در انتظار پاسخ مسئولان هستند/ شعر طنز دانشجویی-بهداشتی