مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:352015-04-25اقتصادي

مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل: شهرک های صنعتی اردبیل صنعت برتر سبز انتخاب شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک های صنعتی استان اردبیل با توجه به رعایت استانداردها و ضوابط ملی در شانزدهمین همایش صنعت سبز به عنوان مجموعه صنعت سبز در کاهش آلایندگی هوا انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، ابراهیم فریدی عصر امروز در جریان بازدید از طرح های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی شاخص ترین ملاک برای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز را عملکرد بهینه در مدیریت فاضلاب، مدیریت آب، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و ایجاد فضای سبز اعلام کرد.

وی تصریح کرد: احداث و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب، ملزم کردن واحدهای صنعتی برای احداث پیش تصفیه، امکان اتصال تمامی واحدهای صنعتی به شبکه فاضلاب در شهرک ها و نواحی صنعتی در کسب این افتخار برای استان نقش بسزایی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به فعالیت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: به منظور کنترل و کاهش آلاینده های حاصل از تولیدات صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این شرکت اقدام به طراحی و اجرای تصفیه خانه فاضلاب کرده است.

فریدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی شماره یک و دو اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر فعال بوده و شهرک صنعتی خلخال نیز با توافق به عمل آمده به تصفیه خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل: شهرک های صنعتی اردبیل صنعت برتر سبز انتخاب شد

مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل: شهرک های صنعتی اردبیل صنعت برتر سبز انتخاب شد