مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:252015-04-25اقتصادي

نمایشگاه رونق صنعت ساختمان - راهکار خروج از رکود


نخستین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با شعار quotation mark رونق صنعت ساختمان، راهکار خروج از رکود quotation mark با حضور جمع زیادی از شرکتهای فعال در عرصه تولید و عرضه مصالح، کالاها و تجهیزات ساختمانی در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی اغاز بکار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری ؛ در این نمایشگاه 204 شرکت فعال در صنعت ساختمان حضور دارند.

ایجاد فضایی متفاوت و مطابق با نیاز مشارکت کنندگان و مخاطبان صنعت ساختمان، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی و ارائه کالاها و تجهیزات دارای تنوع بالا به متقاضیان و فعالان صنعت ساخت و ساز از ویژگی های اصلی نمایشگاه است.

در نخستین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته ؛ شرکت های فعال در تولید و ساخت تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی- معماری و دکوراسیون پوشش های سقف و دیوار- کاشی، سرامیک و پوشش های کف - لوازم و تجهیزات برق و روشنایی - درب و پنجره- لوازم آشپزخانه -تاسیسات لوله، اتصالات و شیرآلات، رنگ، چسب و عایق حضور دارند.

همچنین در این نمایشگاه سندیکای شرکت های ساختمانی ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، سازمان نظام کاردانی تهران، انجمن انبوه سازان تهران، انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو پی وی سی ایران، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن طراحی، معماری و دکوراسیون، انجمن سنگ ایران، مشاوران و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه رونق صنعت ساختمان - راهکار خروج از رکود

نمایشگاه رونق صنعت ساختمان - راهکار خروج از رکود