مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 17:462015-04-25سياسي

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»


پنجمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برکتاب «آن بیست و سه نفر» در شهر کرمان برگزار می شود - پنجمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برکتاب آن بیست و سه نفر در شهر کرمان برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو این مراسم همزمان با دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمان و به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت استان کرمان، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیّات مقاومت و مسئولان و شخصیت های استانی و کشوری در روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت 16 در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می شود.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از بیست و سه نوجوانی که در دهم اردیبهشت سال 61 به اسارت رژیم بعث درآمدند، نمایشگاهی از تصاویر و بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمان برگزار می شود.

کتاب آن بیست و سه نفر خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف زاده از دوران اسارت 19 نوجوان کرمانی و 4 نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت در می آیند.

نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست و سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»