مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 17:402015-04-25پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد کمبود 900 تخت استاندارد بیمارستانی در قم


اگر از دید تخصصی به حدود هزار تخت مراکز درمانی قم نگاه کنیم شاید 300 تخت استاندارد نداشته باشیم و نیاز است بیش از800 تا 900 تخت استاندارد بیمارستانی به چرخه بیمارستان های قم اضافه کنیم.

- " از قم، ابوالفضل ایرانی خواه ظهر امروز در آیین تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، عنوان کرد: از 90 سال پیش تاکنون که خدمات بهداشتی جنبه علمی پیدا کرده است خیرین همواره بانی مراکز درمانی بوده اند و این سنت حسنه ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: استان قم سومین استان کشور است که خیرین عرصه سلامت عهده دار خدمات ارزنده در حوزه بهداشت و درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: از اینکه در دوره طرح تحول نظام سلامت در حال خدمت هستم خرسندم و امیدوارم با برنامه ریزی و هم افزایی تمام دستگاه ها بتوانیم در آینده ای نه چندان دور، مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان استان قم را به حد مطلوب که شایسته مجاوران حرم حضرت معصومه(س) باشد، برسانیم.

ایرانی خواه تصریح کرد: استان قم سالانه 20 میلیون نفر زائر را میزبانی می کند و حوادث محورهای مواصلاتی استان بار مضاعفی بر دوش مسئولان مربوطه دارد که امیدواریم در راستای رفع مشکلات زیرساختی اقداماتی با همکاری تمام مسئولان کشوری و استانی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد کمبود 900 تخت استاندارد بیمارستانی در قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد کمبود 900 تخت استاندارد بیمارستانی در قم