مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 14:152015-04-25اجتماعي

کارت هوشمند ملی برای همه تا پایان 95


بر اساس برآوردهای انجام شده 60 میلیون نفر از مردم ایران نیازمند کارت هوشمند ملی هستند که امیدواریم تا پایان سال 95 همه این افراد صاحب کارت شوند.

- رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 95 تمامی ایرانیان صاحب کارت هوشمند ملی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد ناظمی اردکانی روز شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه این سازمان با فرامرز خاکبازیان مدیرعامل چاپخانه دولتی ایران افزود: یکی از برنامه های پنجم توسعه در سازمان ثبت احوال کشور صدور کارت هوشمند ملی برای مردم است که به همین منظور اقدامات لازم و زیرساخت های این فعالیت در کشور فراهم شده است.

وی با بیان این که با امضای تفاهمنامه امروز، این چاپخانه دولتی بدنه کارت هوشمند ملی برای 17 میلیون ایرانی را تهیه می کند، افزود: تاکنون بدنه کارت هوشمند ملی از خارج کشور تهیه می شد که امروز با امضای این تفاهمنامه به جز تراشه یا حافظه کارت، بدنه کارت در داخل کشور تولید می شود.

ناظمی اردکانی با بیان این که تاکنون 5 میلیون کارت هوشمند ملی در کشور صادر شده است، افزود: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تولید داخل، از دو سال پیش مذاکراتی برای صدور کارت هوشمند ملی با استفاده از تولید داخل انجام شده که خوشبختانه امروز با امضای این تفاهمنامه به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت هوشمند ملی برای همه تا پایان 95

کارت هوشمند ملی برای همه تا پایان 95