مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 14:052015-04-25اجتماعي

به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه دستاوردهای هنرستان های دماوند گشایش یافت


نمایشگاه دستاوردهای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش شهرستان دماوند به مناسبت هفته مشاغل در این شهرستان گشایش یافت.

- " از شرق استان تهران، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد هنرستان حضرت زینب (س) جیلاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه هفته مشاغل در پایه اول متوسطه با توجه به تغییر ساختار در آخرین سال این دوره، با هدف هدایت صحیح تحصیلی در دبیرستان ها و هنرستان های منطقه دماوند برپا شد.

محمدرضا مشهدی عباسی افزود: با توجه به وجود 23 رشته تحصیلی در دوره متوسطه پایه دوم به بعد و تنوع آن در منطقه دماوند، برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی توسط دانش آموزان، براساس میزان علاقه و توانایی ها و همچنین امکانات شهرستان مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته دانش آموزان پایه اول متوسطه در جلساتی که با حضور مشاوران در مدارس برگزار می شود، شرکت می کنند و به وسیله بروشورهایی که به همین منظور تدارک دیده شده است، آگاهی پیدا می کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در ادامه به برگزاری نمایشگاه هفته مشاغل در دبیرستان ها و هنرستان های منتخب منطقه دماوند اشاره و بیان کرد: دانش آموزان با بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل می توانند رشته تحصیلی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه دستاوردهای هنرستان های دماوند گشایش یافت

به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه دستاوردهای هنرستان های دماوند گشایش یافت