مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:552015-04-25ورزشي

رییس هیئت والیبال هرمزگان: اولویت هیئت والیبال هرمزگان استعدادیابی است


اولویت این هیئت در سال جاری بر اصل استعدادیابی است.

- " از بندرعباس، فریدون الهامی پیش از ظهر امروز در نشست روسای هیئت های ورزشی هرمزگان اظهار داشت: هیئت والیبال برنامه محوری در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقات و استعدادیابی از مهم ترین این برنامه هیئت در سال جاری است.

وی افزود: در سال گذشته با برگزاری کلاس آموزش بین المللی والیبال در بندرعباس و خروجی پنج مربی بین المللی برای استان یکی از فعالیت های درخشان این هیئت بود و در جهت پیشبرد والیبال در سطح نوجوانان و جوانان تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش استان بسته شد که امیدواری زیادی به موفقیت آن می رود 21 کانون با اجرای آن تشکیل می شود.

عبدالمجید دبیده رییس هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت: برگزاری 21 کلاس آموزش مربیگری و داوری در سطح استان در تاریخ فوتبال استان بی سابقه بود که این هیئت در سال گذشته اجرایی کرد و در فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری به مقام قهرمانی رسید و برای نخستین بار کلاس مربیگری فوتبال ساحلی در بندرعباس برگزار شد.

ادریس قریشی رییس هیئت ناشنوایان در ادامه گفت: هیئت ناشنوایان یکی از هیئت های موفق در سال 93 بود که توانست در کشتی، دوومیدانی، بولینگ، فوتسال به موفقیت های خوبی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت والیبال هرمزگان: اولویت هیئت والیبال هرمزگان استعدادیابی است

رییس هیئت والیبال هرمزگان: اولویت هیئت والیبال هرمزگان استعدادیابی است