مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 09:552015-04-25سياسي

تیر ماه 94 صورت می گیرد برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی در ارومیه


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: جشنواره مد و لباس اسلامی تیرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

- شهلا تاجفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: 21 تیرماه امسال به عنوان روز حجاب و عفاف نام گذاری شده است، بنابراین در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس اسلامی هستیم.

وی افزود: برای غنی سازی و کیفیت بخشی به فعالیت های تعریف شده در جشنواره مورد اشاره از طراح های لباس به ویژه طراح های چادر اسلامی فراخوان شده و از ظرفیت و قابلیت های این قشر برای پیشبرد برنامه های روز عفاف و حجاب استفاده حداکثری خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به آغاز نشست ها و مقدمات امر از نیمه ماه جاری، تصریح کرد: برای برگزاری جشنواره مورد اشاره نیاز به همراهی، تعامل و همکاری بانوان هنرمند، فرهیخته و تلاشگر است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق مختلف آذربایجان غربی افراد زیادی در زمینه طراحی مد و لباس به سبک ایرانی اسلامی مشغول فعالیت هستند، یادآوری کرد: برای بررسی طرح و اقدامات بعدی مبنی بر تولید یا غیره به کارشناسان این مجموعه جهت کسب راهنمایی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر ماه 94 صورت می گیرد برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی در ارومیه

تیر ماه 94 صورت می گیرد برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی در ارومیه