مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 09:352015-04-25حوادث

فیلم هندی واقعی در تهران!


تصادف هفته گذشته یک دستگاه پورشه زردرنگ در خیابان دکتر شریعتی که حدود ساعت چهار صبح انجام شد و طی آن یک خانم جوان کشته و یک مرد همراه او نیز به شدت مجروح شد، - انعکاس گسترده تری نسبت به تصادفات دیگر داشت؛ تصادفاتی که این روزها چندان هم کم نیست.

روزنامه شهروند در ادامه نوشته است: بخشی از این انعکاس در صفحه اینستاگرام آن خانم که تصاویری از خود را گذاشته بود دیده شد که هزاران نظر از سوی دیگران گذاشته شده بود؛ نظراتی که به نسبت متضاد و تقابل جویانه نیز بود.

پرسشی که برای هر کسی ممکن است پیش آید این است که چرا این تصادف و مرگ تا این حد خبری و پرجدل شد؟ و چرا دیدگاه های منفی علیه کسی که فوت کرده برخلاف روال معمول در جامعه به صراحت بیان شده است؟ارزش خبری یافتن این تصادف چیز چندان عجیبی نیست.

زیرا این رویداد واجد عناصری از خبر بود که حساسیت های لازم را برمی انگیخت.

این که یک پورشه زردرنگ در یک خیابان داخل شهر ساعت چهار صبح تصادف کند، جلوی پورشه به کلی از میان برود گویی که یک تریلی از روی پراید یا ژیان رد شده! و یک دختر و پسر سرنشین آن بوده اند.

پورشه ای که در مالکیت پسر جوان یک مربی مشهور فوتبال بوده، گفته می شود که پسر هم نوه یکی از افراد مشهور انقلاب یعنی آیت الله ربانی شیرازی است و این تصادف همزمان شده با تصادفی که چند ساعت پیش از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هندی واقعی در تهران!

فیلم هندی واقعی در تهران!