مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 07:102015-04-25فناوري

عصر رایانش ابری


برای نیم قرن است که رایانه ها یکی از اجزای اصلی محل کار را تشکیل داده و شرکت ها تجهیزات شخصی خود را برای راه اندازی پایگاه های داده خریداری کرده اند.

- - اگر از تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا مرورگر وب استفاده می کنید در حقیقت در فضای ابری فعال هستید.

و اگر از خدمات آنلاین مانند دراپ باکس و یا اپل آی کلود بهره برداری کرده و یا در نت فلیکس فیلم تماشا می کنید در حال استفاده از فضای ابری هستید.

"رایانش ابری"، اصطلاحی است برای سیستم های واقعی از رایانه هایی که به طور هوشمندانه یک شبکه را تشکیل داده اند، هزاران بازی تلفن همراه، نرم افزارهای کسب و کار و پروژه های پژوهشی پیشرفته را پشتیبانی می کنند.

این سرویس ها از شبکه های میلیون ها رایانه بهره برداری می کنند و نیروی رایانشی بسیار عظیمی را اجاره داده و استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"گروه علم و فناوری" عصرایران، برای نیم قرن است که رایانه ها یکی از اجزای اصلی محل کار را تشکیل داده و شرکت ها تجهیزات شخصی خود را برای راه اندازی پایگاه های داده خریداری کرده اند.

اما ممکن است این روند تغییر کند.

به گفته تحلیلگران مرکز آی دی سی، اگر موارد مبتنی بر فضای ابری مانند اپلیکیشن های تلفن همراه، داده های بزرگ و رسانه های اجتماعی مد نظر قرار بگیرند، طی شش سال آینده 90 درصد هزینه های جدید در اینتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر رایانش ابری

عصر رایانش ابری