مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 05:152015-04-25سياسي

در هفته هلال احمر صورت می گیرد بهره برداری از 3 پروژه امدادی در کرمانشاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همزمان با هفته هلال احمر سه پروژه اداری امدادی در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و پاوه با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسد.

- عادل شفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با هفته هلال احمر سه پروژه اداری امدادی در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و پاوه با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سال جاری برنامه های مختلفی را در راستای تقویت و افزایش توان نیروهای امدادی برای خدمت رسانی بهتر دارد و در هفته هلال احمر نیز اقدامات مناسبی برای رسیدن به اهداف مطلوب انجام خواهد داد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اعتبار لازم برای افتتاح پروژه های امدادی در شهرستان ها از محل سفر مقام معظم رهبری به استان بوده و دو پروژه امدادی دیگر نیز در شهرستان های کنگاور و سنقروکلیایی در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به برپایی غرفه سلامت توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در محل پارک شاهد شهر کرمانشاه به مناسبت هفته سلامت، گفت: آموزش تغذیه ای نیز به صورت چهره به چهره در اردوگاه اضطراری صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته هلال احمر صورت می گیرد بهره برداری از 3 پروژه امدادی در کرمانشاه

در هفته هلال احمر صورت می گیرد بهره برداری از 3 پروژه امدادی در کرمانشاه