مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 05:052015-04-25بين الملل

رویترز: ایپک از نمایندگان کنگره خواست از اصلاحات لایحه ضدایرانی حمایت نکنند


یک لابی پرنفوذ حامی رژیم صهیونیستی در حال فشار به نمایندگان کنگره آمریکاست تا از اصلاحات پیشنهادی برای تشدید مفاد لایحه ای که به کنگره اجازه بررسی توافق هسته ای با ایران می دهد حمایت نکنند به این امید که از نبرد میان دو حزب آمریکا که ممکن است موجب ازبین رفتن این لایحه شود جلوگیری شود.

کمیته امور عمومی اسراییل و آمریکا موسوم به ایپک از نمایندگان خواسته است از این اصلاحات که ممکن است بسیاری از نمایندگان حزب دمکرات را به مخالفت با quotation mark قانون بررسی هسته ای ایران quotation mark بکشاند یا باراک اوباما رییس جمهور آمریکا را وادار به تکرار تهدید وتوی آن کند حمایت نکنند.

یک منبع در ایپک گفت: quotation mark اولویت ما اطمینان از این است که این لایحه با قوی ترین میزان آرای هر دو حزب تصویب شود تا کنگره فرصت داوری درباره توافق نهایی را برای خود تضمین کند.

quotation mark وی افزود: quotation mark برای رسیدن به این هدف، از اقدامات باب کورکر و باب کوردین درباره این لایحه حمایت می کنیم.

quotation mark ایپک یکی از قوی ترین گروه های لابی در واشنگتن است و حمایت این گروه موجب می شود اصلاحاتی که به عنوان quotation mark قرص کشنده quotation mark برای این لایحه توصیف شده است احتمال تصویبش کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ایپک از نمایندگان کنگره خواست از اصلاحات لایحه ضدایرانی حمایت نکنند

رویترز: ایپک از نمایندگان کنگره خواست از اصلاحات لایحه ضدایرانی حمایت نکنند