مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 04:502015-04-25فرهنگي

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی مطرح کرد حضور 70 هزار تماشاگر مشهدی تئاتر در سال 93


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هفت سالن نمایش و حضور 70 هزار تماشاگر تئاتر تنها در مشهد در سال 93 بیانگر این ادعاست که در حال حاضر تئاتر خراسان رضوی از جایگاه خوبی برخوردار است.

- " از مشهد، سید سعید سرابی شامگاه جمعه در جشن اردیبهشت تئاتر ایران در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: در دو سال قبل، هنرمندان تئاتر خراسان رضوی از جایگاه این رشته در سرزمین خورشید گله مند بودند اما خوشبختانه امسال، تئاتر خراسان رضوی حال خوبی دارد.

وی با بیان اینکه هزار و 200 نمایش در مشهد اجرا شده است، افزود: هفت سالن نمایش و حضور 70 هزار تماشاگر تئاتر تنها در مشهد در سال 93 بیانگر این ادعاست که در حال حاضر تئاتر خراسان رضوی از جایگاه خوبی برخوردار است و حجم تماشاگران و وضعیت فروش نمایش های مختلف در سال 93 پس از تهران بسیار مهم و ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با ابراز خرسندی از نامگذاری امسال به تئاتر در کنار شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد: در سال 94 در نظر داریم راهبرد جدی خود را که حمایت از تئاتر است عملیاتی کنیم.

وی توجه جدی هنرمندان را به تولید آثار فاخر ادبی جزو برنامه های امسال عنوان کرد و ادامه داد: توجه به آموزش در کنار پژوهش تئاتر برای آماده شدن مشهد ویژه سال 2017 از جمله مواردی است که ما آن را پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی مطرح کرد حضور 70 هزار تماشاگر مشهدی تئاتر در سال 93

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی مطرح کرد حضور 70 هزار تماشاگر مشهدی تئاتر در سال 93