مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 23:252015-04-24بين الملل

مشروح اظهارات بشار الجعفری در شورای امنیت ( 1 )


39:54.

05نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت این که شورای امنیت بر استقلال سوریه تاکید دارد از سوی کشورهای عضو همین شورا نقض می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، بشار الجعفری در نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص بررسی اوضاع بشری در سوریه افزود در سایه سکوت برخی از کشورها که از اراضی آن ها برای ورود تروریست ها به خاک سوریه استفاده می شود و در سایه اقدام برخی که از مبارزه با تروریسم به عنوان ابزاری برای محقق کردن اهداف خاص خودشان بهره برداری می کنند نمی توانیم درباره پایان بحران بشری در سوریه سخن بگوییم.

برخی کشورها به رغم هزاران مایل فاصله به خود جرات می دهند به منطقه بیایند و به بهانه حمایت از امنیت ملی خود در مقابل خطر تروریسم در کشور دیگری دخالت نظامی کنند.

ولی در همین زمان حق و وظیفه دولت و مردم سوریه را در جنگ با همان تروریسم که ملت ما را در کشور ما هدف قرار می دهد انکار می کنند.

آن چه باعث بدتر شدن اوضاع شده این است تروریستی را که ما در خاک و سرزمین خود هدف قرار می دهیم ناگهان از نظر آنان ( کشورهای حامی تروریسم ) شهروند غیر نظامی و بی گناهی می شود که بمب بر سرش ریخته می شود.

برخی ادعا می کنند که تروریسم خارجی که مرزها را در نوردیده است و قطعنامه شورای امنیت آن را محکوم می کند نتیجه بحران سوریه است نه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروح اظهارات بشار الجعفری در شورای امنیت ( 1 )

مشروح اظهارات بشار الجعفری در شورای امنیت ( 1 )