مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 23:252015-04-24بين الملل

هارف:نمی توانیم بازگشت کشتی های ایرانی از سواحل یمن را تایید کنیم


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/02/05 ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود با خبرنگاران گفت: نمی توانیم بازگشت کشتی های ایرانی از سواحل یمن را تایید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، ماری هارف در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید:آیا کاروان کشتی های ایران حقیقتا به طرف ایران بازگشته اند؟گفت:ما اوضاع را زیر نظر داریم.

بدیهی است از تمامی گام های مسئوولانه که سبب کاهش تنش شود استقبال می کنیم و به نظارت خود بر وضع موجود ادامه می دهیم اما چیزی را نمی توانیم تایید کنیم.

خبرنگار در ادامه پرسید:آیا شما با مقامات ایران درباره اینکه آیا این کشتی ها بازگشته اند یا اینکه آنها تصمیم گرفته اند که دیگر تسلیحات نفرستند ،تماسی داشته اید ؟گفت:من نمی توانم چیزی را تایید کنم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید:رییس جمهور اوباما بیانیه ای در باره نسل کشی ارامنه صادر کرد اما ظاهرا در این بیانیه این واقعه را به عنوان نسل کشی تعبیر نکرده است،این در حالی است که روسای جمهور پیشین آمریکا از این واقعه به عنوان نسل کشی یاد کرده اند،نظر شما چیست ؟گفت:من در حال حاضر اطلاعی درباره بیانیه های روسای جمهوری پیشین ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هارف:نمی توانیم بازگشت کشتی های ایرانی از سواحل یمن را تایید کنیم

هارف:نمی توانیم بازگشت کشتی های ایرانی از سواحل یمن را تایید کنیم