مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 17:302015-04-24حوادث

معاون استاندار قزوین: اتصال برق، احتمالا علت وقوع آتش سوزی آبیک است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: علت وقوع آتش سوزی شرکت تولیدی آبیک هنوز مشخص نیست، ولی احتمال دارد اتصالات برقی سبب وقوع این حادثه شده باشد.

- منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک، اظهار داشت: در ساعت 11 و 20 دقیقه صبح امروز طی تماسی که با واحد آتش نشانی شهرداری خاک علی گزارش آتش سوزی شرکت تولیدی جهان ماکارون شهرستان آبیک واقع در روستای باقرآباد ترک این شهرستان اعلام شد که واحد آتش نشانی پس از 15 دقیقه بر سر صحنه آتش سوزی حاضر شد.

وی افزود: به دلیل گستردگی حجم آتش سوزی شرکت تولیدی، از واحدهای آتش نشانی شهرداری های شهرهای استان قزوین و شهرهای استان البرز کمک و مساعدت درخواست شد که 10 اکیپ از شهرداری های شهرهای قزوین، الوند، محمدیه، ساوجبلاغ و نظرآباد، 16 خودروی آتش نشانی و 83 آتش نشان در محل حادثه حاضر شدند.

این مسئول ادامه داد: وزش باد شدید و حجم بالای آتش سوزی و آسیب پذیر بودن نوع تولیدات شرکت تولیدی کار را به سختی به پیش می برد که تاکنون که بیش از 6 ساعت از حادثه گذشته است، آتش به طور کامل مهار نشده است، به همین منظور، رییس سازمان آتش نشانی استان قزوین مدیریت این حادثه را برعهده گرفت تا با انسجام و هماهنگی لازم نسبت به مهار آتش سوزی اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قزوین: اتصال برق، احتمالا علت وقوع آتش سوزی آبیک است

معاون استاندار قزوین: اتصال برق، احتمالا علت وقوع آتش سوزی آبیک است