مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 13:362015-04-24پزشكي

اظهارات هاشمی پیرامون سلامت در حال پیاده روی کنار قالیباف!


وزیر بهداشت در همایش پیاده روی خانوادگی و به همراه قالیباف و وزیر ورزش گفت: درمان آخرین مرحله سلامت است، بنابراین همه پروژه های ملی باید دارای پیوست سلامت شوند تا آسیبی به سلامت مردم وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سید حسن هاشمی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت که با حضور وزیر ورزش و جوانان، شهردار تهران و جمع کثیری از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم که مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن، فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی را انجام دهند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، گفت: همه طرح ها و پروژه های ملی و سراسری دستگاه های مختلف باید دارای پیوست سلامت باشند تا آسیبی به سلامت مردم نرسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، شهردار تهران و جمعی از مسولان این وزارتخانه ها و هزاران نفر از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد.

در این مراسم از سوی وزارت بهداشت 20 دستگاه دوچرخه و 10 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهداء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات هاشمی پیرامون سلامت در حال پیاده روی کنار قالیباف!

اظهارات هاشمی پیرامون سلامت در حال پیاده روی کنار قالیباف!