مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:452015-04-22پزشكي

فرماندار قروه تأکید کرد لزوم استفاده از شیوه های نوین آموزش پیشگیری از اعتیاد


فرماندار قروه برلزوم استفاده از شیوه های نوین آموزش پیشگیری از اعتیاد که می تواند نقشی تأثیرگذارتر داشته باشد، تأکید کرد.

- " از قروه، شعبان سپهر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که ظهر امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتیاد یک بیماری و معتاد بیماری است که باید برای درمان آن همت کرد چرا که اگر به دنبال درمان نباشیم در جامعه شیوع می یابد.

وی خمودگی و افسردگی را رهاورد اعتیاد برشمرد و تصریح کرد: بیشتر افرادی که در دام اعتیاد گرفتار می شوند به دنبال تغییر و تفنن هستند که با اولین پیشنهاد اشتباه قدم در راهی می گذارند که جز زیان هیچ حاصلی نخواهد داشت.

سپهر با تأکید بر فراهم کردن زمینه های لازم برای برگزاری برنامه های نشاط آور در شهرستان، افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه می تواند تأثیر به سزایی در پیشگیری از این معضل داشته باشد.

به گفته فرماندار قروه، یکی از علاقه مندی های جوانان پرداختن به موسیقی است که باید تلاش کرد تا با برگزاری کنسرت های متنوع و مجاز، مکانی برای تخلیه هیجان جوانان و نوجوانان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه یکنواختی در زندگی روز مره افراد باید جای خود را به نشاط، شادی و برنامه های مفرح بدهد، گفت: جای بسیاری از برنامه های فرهنگی به ویژه برنامه های جوان پسند در شهرستان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه تأکید کرد لزوم استفاده از شیوه های نوین آموزش پیشگیری از اعتیاد

فرماندار قروه تأکید کرد لزوم استفاده از شیوه های نوین آموزش پیشگیری از اعتیاد