مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:362015-04-21سياسي

عالم هستی به واسطه امام زمان (عج) خلق شده است


عالم هستی به واسطه امام زمان (عج) خلق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" حیاتی سه شنبه 1 اردیبهشت در سلسله نشست های بر بال فرج که با موضوع مهدویت توسط کانون مهدویت دانشگاه لرستان برگزار می شوند افزود: گل سر سبد هستی انسان و در این بین امام زمان (عج) کامل ترین انسان ها است و با این حال می توان گفت که عالم هستی به واسطه ولی عصر (عج) خلق شده است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) بر همه عالم هستی ولایت دارد و اختیار کل عالم به اذن خداوند به ایشان داده شده است افزود: حضرت مهدی(عج) به عنوان تنها میراث دار انبیای الهی و دیگر امامان بر روی زمین حضور دارد و در میان ما زندگی می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: به برکت وجود امام زمان (عج) است که همه ی هستی روزی می برند و به برکت وجود امام زمان (ع) است که آسمان و زمین در مدار خودشان به طور منظم در گردشند و نظم هستی برقرار است.

حیاتی بیان کرد: در حقیقت تعبیری که در روایات می شود ، امام را به عنوان قطب عالم امکان تلقی می کنند یعنی همان طوری که در بدن انسان، قلب سکان دار اصلی حیات بشر است و اگر قلب وضعش مختل شود، انسان حیاتش در مخاطره ی جدی قرار می گیرد؛ در این عالم هستی هم امام زمان (ع) قلب عالم است؛ پس ما باید نسبت به چنین شخصیتی که همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم هستی به واسطه امام زمان (عج) خلق شده است

عالم هستی به واسطه امام زمان (عج) خلق شده است