مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:052015-04-21سياسي

معاون استاندار همدان: فرهنگ استفاده از غذاهای سالم عملی شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پزشکان دلیل بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی را تغذیه نامناسب عنوان می کنند پس باید فرهنگسازی استفاده از غذای سالم عملی شود.

- " از همدان، محمدابراهیم الهی‎تبار ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان همدان اظهار کرد: رضایتمندی مردم از دولت موجب استحکام پایه های نظام می شود.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی بیان کرد: شعار سال باید اجرایی و عملیاتی شود و در راستای تحقق این مهم، دستگاه های اجرایی باید وارد کار شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از کارهای بزرگی است که رسانه ها و صدا و سیما باید بیشتر به آن بپردازند و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت دیگر بیماران تنها دغدغه بیماری و درمان را دارند، تصریح کرد: اکنون بیماران با پرداخت هزینه های کم تحت درمان قرار می گیرند و این مهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توجه به بیماران و اینکه بیماران تنها باید رنج بیماری را تحمل کنند، انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پزشکان دلیل بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی را تغذیه نامناسب عنوان می کنند پس در این حوزه باید فرهنگسازی استفاده از غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان: فرهنگ استفاده از غذاهای سالم عملی شود

معاون استاندار همدان: فرهنگ استفاده از غذاهای سالم عملی شود