مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:052015-04-21سياسي

تدوین نظام مدیریت ریسک در وزارت نیرو آغاز شد


مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه نظام نامه مدیریت ریسک در وزارت نیرو در حال تدوین است، گفت: آنچه امروز به عنوان مسئله آب همچون خشک شدن دریاچه ها و تالاب ها وجود دارد به این دلیل است که از گذشته این آینده نگری و مدیریت ریسک را نداشته ایم.

- "، محسن غفوری آشتیانی با بیان این مطلب گفت: تصمیمی که در 20 سال گذشته برای توسعه کشاورزی یا مصرف آب در منطقه اتخاذ شد، بدون توجه به آینده و مدیریت ریسک های محتمل از تصمیمات اتخاذ بوده است، بنابراین خشک شدن دریاچه ها و تالاب ها به این دلیل است که از گذشته این آینده نگری و مدیریت ریسک را نداشته ایم.

وی ادامه داد: اگر تصمیم سازی های وزارت نیرو در گذشته مبتنی بر بررسی همه جانبه و یکپارچه بود و تبعات آن در آینده در نظر گرفته می شد، هم اکنون شاهد این اتفاقات نبودیم، پس تصمیم سازی ها باید براساس در نظر گرفتن پیامدهای احتمالی یک تصمیم اتفاق بیفتد و هم اکنون نیز که درباره مسئله آب کار می کنیم و راه حل هایی که می دهیم باید اندیشیده شده باشد.

غفوری آشتیانی خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا رشد و پیشرفتی مورد تأیید است که ماندگار و پایدار باشد و رشد همه ابعاد مرتبط با زندگی مردم را به دنبال داشته است، پس در این راستا کشوری پایدار است که عوامل طبیعی و دست ساخته های انسان چرخه زندگی مردم را دچار اختلال نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نظام مدیریت ریسک در وزارت نیرو آغاز شد

تدوین نظام مدیریت ریسک در وزارت نیرو آغاز شد