مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-21اقتصادي

رییس شورای شهر مشهد: 100 درصد سهام شرکت الیت در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت


شرکت الیت در گذشته 51 درصد از سهام آن مربوط به بخش خصوصی و 49 درصد متعلق به شهرداری مشهد بود که با تسویه حساب صورت گرفته این شرکت به صورت کلی در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت.

- " از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در ارتباط با مصوبه پارک هوشمند الیت اظهار کرد: شرکت الیت در گذشته 51 درصد از سهام آن مربوط به بخش خصوصی و 49 درصد آن متعلق به شهرداری مشهد بود.

وی افزود: از زمان مصوبه در شورای گذشته با اقداماتی که در شرکت الیت انجام شد شورای سوم نیز به این موضوع رسید که اقدامات شرکت الیت ادامه نیابد و در واقع فسخ قرارداد با شرکت الیت صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با بحث و بررسی انجام گرفته حق و حقوق بخش خصوصی شرکت الیت با پرداخت 8 میلیارد تومان پرداخت شد و تسویه حساب صورت گرفت و صد درصد سهم شرکت الیت در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت.

انتظاری هروی تصریح کرد: سیاست شهرداری مشهد تصدی گری و شرکت داری نیست ولی شرکت الیت نیاز به ساماندهی داشت و در نهایت با مصوبه مشترک کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون بودجه لایحه شرکت الیت به شورای شهر مشهد ارائه شد.

وی، با بیان اینکه 118 معبر از این طرح در شورای عالی ترافیک کشور تصویب شده، ادامه داد: این مصوبه امروز به تصویب شورای شهر مشهد رسید و با تایید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر مشهد: 100 درصد سهام شرکت الیت در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت

رییس شورای شهر مشهد: 100 درصد سهام شرکت الیت در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت