مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-21ورزشي

سرپرست هیئت کاراته استان قم: مسابقات کاراته قهرمانی خردسالان قم برگزار می شود


سرپرست هیئت کاراته استان قم از برنامه ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری مسابقات رده سنی خردسالان کاراته قهرمانی قم خبر داد.

- علیرضا برخورداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در فصل زمستان آخرین دوره از رقابت های استانی سال 1393 را برگزار کردیم و پرونده مسابقات استانی در سال قبل بسته شد، اما رقابت های استانی سال جدید از این هفته با برگزاری مسابقات قهرمانی قم آغاز می شود.

وی با بیان اینکه نخستین مسابقه استانی کاراته در سال جدید در رده سنی خردسالان به انجام خواهد رسید، اضافه کرد: این دوره از پیکارها طبق تقویم ورزشی سال 1394 هیئت کاراته استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) و بزرگداشت روز معلم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در هیئت کاراته، این دوره از مسابقات روز جمعه یازدهم اردیبهشت و به میزبانی خانه کاراته استان برگزار خواهد شد و در پایان از برترین ها با حضور مسئولان هیئت تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در این دوره از رقابت ها در دفتر هیئت کاراته استان قم صورت می گیرد، بیان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات امکان شناسایی استعدادهای رده سنی خردسالان به عنوان پشتوانه های آینده ساز کاراته قم را به هیئت کاراته می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست هیئت کاراته استان قم: مسابقات کاراته قهرمانی خردسالان قم برگزار می شود

سرپرست هیئت کاراته استان قم: مسابقات کاراته قهرمانی خردسالان قم برگزار می شود