مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-21سياسي

دبیر خانه کارگر همدان: 240 هزار کارگر بیمه شده همدان امنیت شغلی ندارند


دبیر خانه کارگر همدان با اشاره به فعالیت 240 هزار کارگر در استان گفت: این تعداد نیز به صورت قراردادی فعالیت می کنند و امنیت شغلی ندارند.

- " از همدان، چنگیز اصلانی ظهر امروز در نشست خبری خانه کارگر استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن روز کارگر در هر روز از هفته، متناسب با نامگذاری، برنامه‎ های ویژه ای برای کارگران و خانواده آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری های هفته کارگر گفت: اولین روز از هفته کارگر با عنوان کارگران، امام و شهدا جمعی از مسئولان بخش کارگری و نمایندگان آن ها به منظور بیان مشکلات جامعه کارگری با نماینده ولی فقیه دیدار خواهند کرد.

دبیر خانه کارگر همدان ادامه داد: روز دوم با عنوان کارگران، فرهنگ و معنویت، نمایندگان کارگران دیداری با استاندار در خصوص صیانت از نیروی کار و ایجاد امنیت شغلی خواهند داشت.

وی گفت: روز سوم با عنوان کارگران، جوانان و پیشکسوتان نیز دیدار با فرماندار و نشست تخصصی برای بیان مشکلات کارگران قراردادی و امنیت شغلی نیروی متفکر و کارآمد را خواهیم داشت.

اصلانی کارگران، زنان و خانواده را عنوان روز چهارم خواند و گفت: در این روز، در بیمارستان آتیه همدان مراسم جشن کارگری برگزار خواهد شد و عیادت از بیماران بستری به دلیل حوادث کار نیز در برنامه ها گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر خانه کارگر همدان: 240 هزار کارگر بیمه شده همدان امنیت شغلی ندارند

دبیر خانه کارگر همدان: 240 هزار کارگر بیمه شده همدان امنیت شغلی ندارند