مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-21اقتصادي

تمدید اعتبار یکساله 8.5 میلیون دفترچه بیمه سلامت


سخنگوی سازمان بیمه سلامت از تمدید دفترچه های بیمه سلامت همگانی خبر داد و گفت:بخشنامه تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت امروز به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سید مهدی میرشاه ولد با اشاره به اینکه روز اول اردیبهشت سالروز شروع طرح بیمه سلامت همگانی است گفت: اولین ثبت نام شدگان در سامانه ما سال گذشته در همین روز ثبت نام کرده و تحت پوشش قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: در طی یک سال گذشته 8.

5 میلیون نفر فرد فاقد بیمه تحت پوشش قرار گرفتند که 95 درصد این افراد حاشیه نشین و نیازمند درمان و همچنین مشکل تامین هزینه داشتند.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه امروز تمدید اعتبار دفترچه های بیمه به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده است و افرادی که دفترچه بیمه آنها دارای برگ سفید است بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مهلت دفترچه هایشان یک سال دیگر تمدید شده است.

میرشاه ولد تصریح کرد: چنانچه دفترچه بیمه هایی نیز فاقد برگ باشد بیمه شدگان می توانند به مراکز پیشخوان دولت طرف قرارداد بیمه سلامت برای صدور و اعتبار مراجعه کنند.

وی از ابلاغ بخشنامه تمدید اعتبار دفترچه های بیمه به کلیه مراکز درمانی خبر داد و گفت: در سامانه سازمان بیمه سلامت نیز این بخشنامه و اطلاعیه ای در این خصوص وجود دارد ضمن اینکه مراکز درمانی می تواند به اداره کل سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار یکساله 8.5 میلیون دفترچه بیمه سلامت

تمدید اعتبار یکساله 8.5 میلیون دفترچه بیمه سلامت