مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:402015-04-21سياسي

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأکید کرد لزوم حذف حاشیه امنیت برای مواد مخدر


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید راه های لذت بردن را به جوانان جامعه بیاموزیم و حاشیه امنیت را برای مواد مخدر حذف کنیم.

- " از بیرجند، غلامرضا ارجمندی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی با مواد مخدر شهرستان بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در راستای مبارزه با مواد مخدر تدوین برنامه جامع برای یک محله آسیب پذیر در شهر است که با همکاری سایر دستگاه ها اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه اگر این دیدگاه وجود داشته باشد که تنها مواد مخدر سنتی خطرناک هستند از مواد مخدر صنعتی غافل می شویم و این در حالی است که مواد مخدر صنعتی در داخل کشور تولید می شود و آثار سوء آن بسیار بیشتر است، تصریح کرد: اکثر جوانان برای کسب لذت به سمت مواد مخدر رو می آورند هر چند که از خطرات و آثار سوء آن نیز اطلاع دارند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه باید فعالیت هایی که در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام می شود هدفمند و در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان پیش بینی شود، گفت: طرحی که توسط دانشگاه علوم پزشکی آماده شده در این زمینه است.

ارجمندی با بیان اینکه سالانه در کشورهای توسعه یافته به ازای هر نفر حدود 30 تا 50 دلار هزینه می شود تا دچار آسیب های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأکید کرد لزوم حذف حاشیه امنیت برای مواد مخدر

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأکید کرد لزوم حذف حاشیه امنیت برای مواد مخدر