مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:102015-04-21بين الملل

هشتگ فلسطینی ها برای تمسخر نتانیاهو


فعالان شبکه های اجتماعی فلسطینی هشتگی را به دو زبان عربی و عبری با عنوان «سربازانت را بشمار» در فضای شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر راه اندازی کرده اند که در آن به گونه ای طنزآمیز از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهند سربازان خود .

- فعالان شبکه های اجتماعی فلسطینی هشتگی را به دو زبان عربی و عبری با عنوان سربازانت را بشمار در فضای شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر راه اندازی کرده اند که در آن به گونه ای طنزآمیز از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهند سربازان خود را یک بار دیگر پس از جنگ تابستان گذشته این رژیم علیه غزه سرشماری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری البلد، فعالان فلسطینی فلسفه این هشتگ جدید طنزآمیز را سیاست فریب و پنهانکاری رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند که به شکل خاص درباره سربازان اسراییلی مفقود شده و اسیر نزد مقاومت ضد اشغالگری اعمال می شود.

در صفحات فعالان فلسطینی نقاشی ها و مشارکت هایی با درونمایه طنز دیده می شود که در آن از نتانیاهو خواسته می شود دست از گمراه کردن خانواده های سربازان اسراییلی مفقود شده در جنگ غزه بردارد؛ اظهاری که حماس بارها بر آن تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ فلسطینی ها برای تمسخر نتانیاهو

هشتگ فلسطینی ها برای تمسخر نتانیاهو