مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:302015-04-21پزشكي

فرماندار محلات مطرح کرد کمبود فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام(ره) محلات


فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

- " از اراک، سید احمد سجادی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان محلات که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، رییس شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بخش اورژانس بیمارستان امام محلات روزانه پذیرای چند صد نفر از بیماران و مراجعه کنندگان است که متاسفانه فضای فعلی پاسخگوی نیازها نیست.

وی تصریح کرد: توسعه این فضا به عنوان یکی از نیازهای جدی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار قرار گرفته و انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز زمینه اجرای طرح توسعه این بخش را فراهم سازد.

فرماندار محلات همچنین کمبود پزشک عمومی بخش اورژانس را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و ادامه داد: پایین بودن سطح کیفی خدمات درمانگاه محلات، عدم فعالیت درمانگاه شبانه روزی در نیم ور، نبود متخصص مغز و اعصاب، اورولوژی و چشم پزشکی از دیگر مشکلاتی است که بیماران این شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

سجادی بر لزوم راه اندازی بخش آی سی یو بیمارستان تاکید و خاطرنشان کرد: تامین فضای مورد نیاز راه اندازی این بخش از خواسته های مهم مردم محلات است که انتظار داریم، مسئولان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار محلات مطرح کرد کمبود فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام(ره) محلات

فرماندار محلات مطرح کرد کمبود فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام(ره) محلات