مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:112015-04-21سياسي

ادعای عجیب سرکرده فرقه انحرافی


محمدعلی طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه که در زندان به سر می برد به تازگی در تماس تلفنی با وکیل خود مدعی شده از وی برای شرکت در یک مناظره تلویزیونی دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع رییس فرقه انحرافی حلقه درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت : در تماس اخیری که با آقای طاهری داشتم، وی مدعی بود با وی تماس گرفته شده و خواسته اند خود را برای یک مناظره تلویزیونی آماده کند.

وی اضافه کرد: موکلم گفت در صورتی حاضر است در این مناظره شرکت کند که با قید وثیقه آزاد شود و برای حضور در مناظره به منابع دسترسی داشته باشد.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا دادگاه از طاهری چنین درخواستی داشته است؟ گفت: دادگاه چنین درخواستی نداشته و موکلم مدعی است کارشناس پرونده از او خواسته خود را برای حضور در یک مناظره تلویزیونی آماده کند.

وکیل مدافع طاهری در پاسخ به این سئوال که آیا دادگاه زمان جدیدی برای رسیدگی به پرونده موکلش تعیین کرده یا خیر؟ افزود: هنوز تاریخ جدیدی تعیین نشده است.

اواخر اسفند ماه سال گذشته قرار بود دادگاه رسیدگی به پرونده طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه به اتهام افساد فی الارض در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار شود، اما با درخواست استمهال متهم برگزاری جلسه محاکمه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب سرکرده فرقه انحرافی

ادعای عجیب سرکرده فرقه انحرافی