مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:302015-04-21پزشكي

به مناسبت آغاز هفته بهداشت تبیین شد بهبود ایمنی غذایی از مزرعه تا بشقاب


کارشناس جلب مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ورامین توضیحاتی به مناسبت هفته بهداشت و آغاز روز جهانی بهداشت در ارتباط با روند بهره مندی از سیستم بهداشتی ارائه کرد.

- " از جنوب استان تهران، به مناسبت هفته بهداشت و آغاز روز جهانی بهداشت، زهره حقیقت دانا کارشناس جلب مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان ورامین توضیحاتی در ارتباط با روند بهره مندی از سیستم بهداشتی و توصیه هایی در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مواد غذایی ناسالم منجر به مرگ 2 میلیون نفر در سال می شود که بیشتر آن ها را کودکان تشکیل می دهند، این مواد غذایی حاوی باکتری های مضر، ویروس ها، انگل ها یا مواد شیمیایی مسئول بیش از 200 بیماری از اسهال تا سرطان است.

حقیقت دانا گفت: تهدیدهای جدید ایمنی مواد غذایی به طور مداوم در حال ظهور هستند و تغییرات در تولید، توزیع و مصرف مواد غذایی، تغییرات در محیط زیست، عوامل بیماری زای جدید و در حال ظهور، مقاوت ضد میکروبی مواد غذایی را به چالش کشیده اند همچنین افزایش سفر و تجارت احتمال آلودگی در سطح بین المللی را گسترش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت آغاز هفته بهداشت تبیین شد بهبود ایمنی غذایی از مزرعه تا بشقاب

به مناسبت آغاز هفته بهداشت تبیین شد بهبود ایمنی غذایی از مزرعه تا بشقاب