مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:252015-04-21سياسي

مدیر آموزش و پرورش منوجان: منوجان بیش از 5 هزار بی سواد دارد


این شهرستان بیش از 5 هزار و 800 نفر بی سواد دارد.

- " از منوجان، ابراهیم چتروز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان اظهار داشت: در زمینه ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه نهضت سوادآموزی رسالت خوبی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه در همین راستا سیاست دولت های در دوران انقلاب حمایت از سوادآموزی بوده است، افزود: ریشه کنی بی سوادی در شهرستان باید دغدغه همه باشد و عزم جدی همه دستگاه های اداری شهرستان را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش منوجان عنوان کرد: اگر بخواهیم فرد بی سوادی در شهرستان وجود نداشته باشد باید مبادی بی سوادی را مسدود کنیم یعنی به جاهایی ورود پیدا کنیم که در آن آموزش و پرورش حضور ندارد.

وی عنوان داشت: شهرستان منوجان امروز حدود 152 آموزشگاه و یک هزار و 300 معلم، دو مرکز آموزش عالی دانشگاه آزاد سلامی با 500 دانشجو و دانشگاه پیام نور با یک هزار و 200 دانشجو دارد.

شهرستان منوجان بیش از 5 هزار و 800 نفر بی سواد دارد که با همکاری و همدلی همه مسئولان این معضل بی سوادی را باید رفع کنیم و شاهد جشن ریشه کنی بی سوادی در این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه بعضی از مدارس ما در روستاها امکانات کافی را برای برگزاری کلاس ها ی نهضت سوادآموزی ندارند، خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم است که مدارس دارای امکانات و تجهیزات باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش منوجان: منوجان بیش از 5 هزار بی سواد دارد

مدیر آموزش و پرورش منوجان: منوجان بیش از 5 هزار بی سواد دارد