مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:552015-04-21سياسي

طرح تصویب توافق در سنا بهانه جویی است


رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته ای بسیار زیاد است و این قبیل اقدامات سنا برای تصویب توافق نهایی هسته ای در کنگره آمریکا بهانه جویی بیش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به طرح سنای آمریکا برای تصویب توافق نهایی هسته ای ایران و 5+1 در کنگره آمریکا اشاره کرد و با تاکید براینکه این قبیل اقدامات بهانه جویی بیش نیست، اظهار داشت: رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته ای بسیار زیاد است چراکه این کشورها به قدرت ایران پی برده اند و می دانند پیروزی از آن ایران است.

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، تحریم ها و تهدیدهای غربی ها آغاز شد، تصریح کرد: اگر هرکشور دیگری را به این میزان تهدید و تحریم می کردند، قطعا آن کشور به زانو درمی آمد اما آنها دیدند که تهدیدات و تحریم هایشان در جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شد لذا آنها از این فرصت هایی که پیش آمده، باخبرند و هراس دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: غرب و آمریکا از جمهوری اسلامی و فعالیت های هسته ای ایران هراسی ندارند بلکه از فرصت هایی که برای ایران به دست آمده و از آنها به نحو احسن استفاده کرده، می ترسند و در هراسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تصویب توافق در سنا بهانه جویی است

طرح تصویب توافق در سنا بهانه جویی است