مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:102015-04-21فرهنگي

در راه تولید فیلم سینمایی نیمرخ ها آماده نمایش شد+جدیدترین تصاویر


فیلم سینمایی نیمرخ ها پنجمین اثر سینمایی ایرج کریمی کارگردان و منتقد قدیمی سینما بعد از طی مراحل فنی آماده نمایش شد.

- "،فیلمبرداری آخرین اثر سینمایی ایرج کریمی پس از 8 سال دوری این کارگردان از سینما ، در حالی چندی قبل در حوالی تجریش به پایان رسید که میثم مولایی کار تدوین را همزمان با فیلمبرداری در لابراتوار ایران نوین انجام داد و مراحل پست پروداکشن مانند تصحیح رنگ نیز با حضور مجید گرجیان فیلمبردار ،نیما دبیرزاده مسئول تصحیح رنگ و با نظارت کریمی سپری شد تا نسخه دی سی پی این فیلم سینمایی زودتر از موعد آن آماده شود.

ایرج کریمی چند روز گذشته نیز به همراه عوامل اصلی فیلم نیمرخ ها با حضور در لابراتوار ایران نوین فیلم , به تماشای نسخه نهایی این فیلم نشستند و طبق گفته برخی از بازیگران فیلم ,کار متفاوتی در کارنامه کاری این کارگردان محسوب می شود و رضایت آنها را به دست آورده است.

فیلمنامه نیمرخ ها در سال 1387 توسط ایرج کریمی نوشته شد ، فیلمی که درباره چند شخصیت است و قصه رمانتیکی که در محدوده زندگی همین چند شخصیت معنا پیدا میکند.

پرسش اصلی در این فیلم این است که وقتی عاشق می شویم چه قدر خودمان را دوست داریم؟ نیمرخ ها ملودرامی مدرن و عاشقانه و روایتگر زندگی زوج جوانی است که مرد به دلیل بیماری سرطان روزهای آخر عمر خود را سپری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راه تولید فیلم سینمایی نیمرخ ها آماده نمایش شد+جدیدترین تصاویر

در راه تولید فیلم سینمایی نیمرخ ها آماده نمایش شد+جدیدترین تصاویر