مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 08:402015-04-21اجتماعي

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده است(+عکس)


اما این رویا و طرح در نهایت در مهرماه سال گذشته محقق شد و با افتتاح پل طبیعت اثری هنری- معماری از یک زن جوان معمار ایرانی در اختیار شهروندان تهران و توریست های این شهر قرار گرفت.

- شاید در 6 ماه گذشته مطلبی یا تصویری از افتتاح یک پل جدید و مدرن در تهران که صرفا به منظور پیاده روی و تفریح و ورزش ساخته شده است، نشنیده و یا ندیده باشید؛ اگر چنین است کافی است نام " پل طبیعت" را در موتور جستجوی گوگل بنویسید و با تصاویر و محل این پل که شش ماهی نیست که از افتتاح آن می گذرد آشنا شوید.

جالب تر از ساخت این پل زیبا در تهران نکته دیگری است که غرض از نوشتن این مطلب نیز همین نکته است که سرزمین ما ایران استعدادهای بالقوه و بالفعل درخشانی دارد که در صورت مهیا شدن فرصت می توانند به بهترین شکل آن متبلور شوند.

" لیلا عراقیان " 31 ساله یکی از همین استعدادهای جوان کشورماست که این روزها به واسطه ساخت پل طبیعت نام این مهندس معمار جوان نه تنها در ایران بلکه در جهان مطرح شده است.

خانم عراقیان در سال 89 و زمانی که تنها 26 سال داشت طراحی پل 270 متری طبیعت را آغاز کرد و شاید در آن زمان نمی دانست که ایده و طراحی او زمانی محقق شود و پلی زیبا و مدرن در منطقه ای از تهران با طراحی او ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده است(+عکس)

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده است(+عکس)