مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 فروردین 1394 ساعت 23:402015-04-20سياسي

وبلاگ دادگاه انقلاب اسلامی جهان سوم کجاست؟/ من ساکن مرکزی ترین نقطه جهانم


جهان سوم ارزانی همان آمریکا پرستانی که عطش دست یافتن بر قبله، خواهد کشتشان؛ من ساکن مرکزی ترین نقطه جهانم و دقیقاً روی نقطه ای ایستاده ام که زمین حول محورش شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی آورده است: جهان سوم جایی است که مردمانش رو به قبله آمریکا نماز می خوانند و سجده بر شیطان بزرگ را، تنها راه سعادت بشر می دانند و فکر می کنند تنها جای آزاد در جهان که هم دموکراسی دارد و هم عدالت و انسانیت، جایی است که پوست آدم ها را زنده زنده کنده اند برجایش نمک پاشیده اند و بر دهان سیاه پوستان، از آن روی که فقط چون سیاه اند، لجام زده اند و دست وپایشان را بر زمین میخ کرده اند، تا خدای ناکرده هوای توحش به سرش نزند.

قلبشان آزرده می شود اگر مردمانی که سال هاست طعم تحمیل استبداد، مزه خون، جنایت و کشتار قبله اینان را چشیده اند به قدر مرگ بر گفتنی هم که شده، انتقام بگیرند از عاملان شلیک به هواپیمای مسافربری که اغلب سرنشینانش زن و کودک بوده اند و اخم می کنند از شنیدنش و بنا بر بی شعور دانستن این جماعت مرگ بر گو می گذارند که چقدر بدوی، بنیادگرا، جاهل اند و وحشی، و قبله متمدن و مترقیشان منزه از هر پلیدی و خشونتی! من اما ساکن آنجا نیستم؛ جهان سوم ارزانی همان آمریکا پرستانی که عطش دست یافتن بر قبله، خواهد کشتشان؛ من ساکن مرکزی ترین نقطه جهانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبلاگ دادگاه انقلاب اسلامی جهان سوم کجاست؟/ من ساکن مرکزی ترین نقطه جهانم

وبلاگ دادگاه انقلاب اسلامی جهان سوم کجاست؟/ من ساکن مرکزی ترین نقطه جهانم