مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 فروردین 1394 ساعت 15:152015-04-20دانش

انتخاب مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری


رییس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز از انتخاب مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز،" چنگیز رحیمی، رییس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون تغییرات مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز گفت: مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز از طرف وزارت علوم برای ششمین سال متوالی به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری خدمات این مرکز برای همه عموم آزاد شده است، افزود: در سال های گذشته به جز در موارد محدود خدمات این مرکز برای دانشجویان و اساتید دانشگاه بوده؛ اما در سال جاری طبق اساس نامه علاوه بر دانشجویان این خدمات برای همه عموم آزاد است.

رییس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه سال گذشته 7500 جلسه مشاوره وروان درمانی برگزار شده است، گفت: یکی از وظایف مرکز مشاوره دانشگاه پیشگیری است؛ این در حالی است که دانشگاه شیراز حدود 20 هزار دانشجو وجود دارد که برای آنها برنامه ریزی هایی در همین راستا انجام شده است.

رحیمی با بیان اینکه دانشجویان ورودی اول دانشگاه شیراز هریک باید پرونده ای در زمینه سلامت و روان تشکیل بدهند، بیان داشت: در این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری

انتخاب مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری